۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دفاع مقدس سند مقاومت و پایداری جوانان ایران اسلامی است

دفاع مقدس سند مقاومت و پایداری جوانان ایران اسلامی است

اردبیل-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت شهدا و رزمندگان عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس سند مقاومت و پایداری جوانان ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را سند مقاومت جوانان غیور ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: ایستادگی بی نظیر رزمندگان دفاع مقدس در مصاف با دشمن، هنوز هم تجلی بارزی از روحیه مقاومت و دشمن‌ستیزی این ملت است.

وی گفت: حماسه جوانان در دفاع مقدس روایتگر ایثار و مقاومت رزمندگان سلحشور ایران است که با تبیین و حفظ هوشمندانه این دلاورمردی ها می‌توان به تقویت محور مقاومت و تداوم این روحیه در جامعه کمک کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، شعار "ما مقتدریم" را شعار امسال هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رزمندگان سلحشور ایران در هشت سال دفاع مقدس، با اقتدار، ایمان و اراده راسخ به مصاف دشمن رفتند و حماسه‌هایی جاودان آفریده و الگویی ماندگار از ایثار و پایمردی را به جوانان ارائه کردند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، هفته دفاع مقدس را سند مقاومت و پایداری جوانان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه آفرینی‌های جوانان در طول جنگ تحمیلی، سندی پرافتخار از غیرت و پایداری آنان را ترسیم کرد. ایثارگرانی که با روحیه اخلاص و شجاعت و با پیروی کامل از ولایت فقیه گام در مسیر جهاد نهادند و تداوم این فرهنگ، نیاز کنونی جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس مظهر و تجلی ایمان و اتحاد ملتی است که با فرهنگ ایثار و گذشت و ایمان خویش حماسه‌ای به بزرگی تاریخ بشریت بیافرینند و به قله ظرفیت‌های انسانی یعنی تعالی حقیقی دست یابند.

کد خبر 5310614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha